Alliance Plus Petrol Chemical

Products & Foreign Trade LTD. CO

Şirket kültürü

 

Şirket kültürü, Şirketin başarılı geliştirme stratejisinin ayrılmaz bir bileşeni olan Alliance plus faaliyetlerinde önemli bir bağlantıdır, Şirketin çalışanlar, ortaklar ve müşterilerle etkileşimde bulunurken bağlı olduğu ana kriterlere ve değerlere dayanmaktadır.

Rosneft kurumsal kültürü alanındaki kilit girişimler arasında aşağıdaki alanlar listelenebilir:

  • İş ahlakı
  • İç iletişim ve sosyolojik araştırma

İş ahlakı

Her şirketin başarısını belirleyen en önemli şey çalışanlarıdır. Şirketin itibarı, güvenilirliği, başarılı ve sürdürülebilir kalkınması her birimize bağlıdır. Şirket, elverişli bir psikolojik iklim sağlamaya ve her çalışanın potansiyelinin gerçekleştirilmesi için koşullar yaratmaya büyük önem vermektedir.

Şirkette Çalışma, devletin, pazarın gereksinimlerini karşılayan yasama, etik ve mesleki norm ve standartların tüm çalışanları tarafından sıkı bir şekilde gözlemlenmesini sağlar. Şirket, hem işletme hem de yatırım ve diğer faaliyet türlerinin yürütülmesinde her türlü ve tezahürde yolsuzluğun önlenmesi ilkesine uymaktadır. Şirket, şirket sahtekarlığının herhangi bir tezahürünü, neden olduğu hasar miktarına bakılmaksızın kabul edilemez olarak görmektedir.

Şirket bir Güvenlik Yardım Hattı (HLB) işletmekte, uygunluk alanında çalışanlar için eğitim vermektedir. Uyum ilkelerine uygun olarak, yolsuzluğu önlemek ve Şirket yönetimi ve çalışanları arasındaki sahtekarlık tezahürlerine hoşgörüsüz bir tutum oluşturmak için bir bilgilendirme kampanyası yürütülmektedir. Kurumsal yolsuzlukla mücadele ve yolsuzluğun önlenmesi için alınan tedbirlere ilişkin bilgiler Şirket içi bilgilendirme yayınlarında yayınlanmaktadır.

İç iletişim

İç iletişim, Alliance plus’ın kurum kültürünün ayrılmaz bir parçasıdır ve performansı artırmanın temel faktörlerinden biridir. Alliance plus’ta bugün Şirket’te gerçekleşen önemli değişiklikler, projeler ve etkinlikler hakkında çalışanların zamanında bilgilendirilmesi, departmanlar arası işbirliğinin desteklenmesi ve bilgi paylaşımının sağlanması görevleri ön plana çıkmaktadır.

Alliance plus, kurum kültürünün ve iç iletişim sisteminin daha da geliştirilmesine yönelik yönleri doğru bir şekilde belirlemek için düzenli olarak sosyolojik araştırmalar yürütmektedir. Yapılan çalışmalar ile personelin personel ve sosyal programlara ilişkin farkındalık ve memnuniyet düzeyi değerlendirilmekte, potansiyel ve mevcut risk alanları tespit edilmekte ve ayrıca Şirket personel ve sosyal politikalarının geliştirilmesine yönelik öneriler sunulmaktadı.

By continuing to browse this WEBSITE, you automatically agree to our terms of use.